
پاورپوینت اصول و مفاهیم حسابداری و تئوری ها و مفروضات آن
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 1068 کیلوبایت
قیمت: 28000 تومان
دانلود پاورپوینت با موضوع اصول و مفاهیم حسابداری و تئوری ها و مفروضات آن،
در قالب pptx و در 100 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
حسابداری
ماهیت حسابداری
اصول حسابداری
تئوری حسابداری
ارتباط بین تئوری حسابداری و فرآیند تدوین استانداردهای حسابداری
نقش اندازهگیری در حسابداری
روشهای تدوین تئوری حسابداری
مقدمهای بر مفروضات بنیادی و اصول حسابداری
و ...
بخشی از متن پاورپوینت:
حسابداری:
عبارت است از یک سیستم اطلاعاتی که از طریق شناسایی، ثبت، طبقه بندی، تلخیص و گزارشگری رویدادهای مالی، اطلاعات لازم را در اختیار استفاده کنندگان از اطلاعات حسابداری قرار میدهد.
استفاده کنندگان اطلاعات حسابداری، طیف وسیعی را تشکیل میدهند و به طور کلی آنها را میتوان به دو دسته 1- تصمیمگیرندگان درون سازمانی و 2- تصمیم گیرندگان برون سازمانی، تقسیم نمود.
تصمیم گیرندگان درون سازمانی:
شامل مدیران اجرایی میتوان نامید که اطلاعات حسابداری را برای برنامهریزی، کنترل، هماهنگی و تصمیمگیریهای لازم برای عملیات مؤسسه، مورد استفاده قرار میدهند. گزارشهایی که تصمیم گیرندگان درون سازمانی مورد استفاده قرار میدهند، معمولاً تفصیلی و دربرگیرندﺓ جزئیات مسائل میباشد. این گزارشها به طور معمول ...
در قالب pptx و در 100 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
حسابداری
ماهیت حسابداری
اصول حسابداری
تئوری حسابداری
ارتباط بین تئوری حسابداری و فرآیند تدوین استانداردهای حسابداری
نقش اندازهگیری در حسابداری
روشهای تدوین تئوری حسابداری
مقدمهای بر مفروضات بنیادی و اصول حسابداری
و ...
بخشی از متن پاورپوینت:
حسابداری:
عبارت است از یک سیستم اطلاعاتی که از طریق شناسایی، ثبت، طبقه بندی، تلخیص و گزارشگری رویدادهای مالی، اطلاعات لازم را در اختیار استفاده کنندگان از اطلاعات حسابداری قرار میدهد.
استفاده کنندگان اطلاعات حسابداری، طیف وسیعی را تشکیل میدهند و به طور کلی آنها را میتوان به دو دسته 1- تصمیمگیرندگان درون سازمانی و 2- تصمیم گیرندگان برون سازمانی، تقسیم نمود.
تصمیم گیرندگان درون سازمانی:
شامل مدیران اجرایی میتوان نامید که اطلاعات حسابداری را برای برنامهریزی، کنترل، هماهنگی و تصمیمگیریهای لازم برای عملیات مؤسسه، مورد استفاده قرار میدهند. گزارشهایی که تصمیم گیرندگان درون سازمانی مورد استفاده قرار میدهند، معمولاً تفصیلی و دربرگیرندﺓ جزئیات مسائل میباشد. این گزارشها به طور معمول ...